El món del màrqueting tot sovint utilitza referents clàssics quan anomena els productes, quan planteja les històries dels anuncis... No són gens estranys els treballs de recerca sobre referents clàssics grecs i llatins en la publicitat.
Tanmateix, l'actual organització del pla d'estudis dels estudiants de Batxillerat no facilita estudiar Economia i Llatí al mateix temps. Sembla que siguin matèries excloents :(
És per això que hem ideat illARgonauta, un bloc on participem gent de Clàssiques i gent d'Economia de l'empresa.
Us ho expliquem en aquest programa de TV sobre el nostre projecte:
Us ho expliquem en aquest programa de TV sobre el nostre projecte:
La intenció és crear, així mateix, recursos en Realitat Augmentada, per mostrar el fort lligam entre aquestes matèries. La idea és aprofitar les entrades d'aquest bloc per crear un llibre o una exposició virtual amb l'eina Aumentaty i altres eines de creació de RA, com per exemple BuildAR, Augment, Aurasma...
Vegeu-ne un exemple d'Aumentaty tot seguit:
Pot ser una experiència ben enriquidora per a tothom!
Vegeu-ne un exemple d'Aumentaty tot seguit:
Pot ser una experiència ben enriquidora per a tothom!
Estem oberts i ens agradaria molt que aquest bloc sigués col·laboratiu i unís a moltíssims/es alumnes d'educació secundària dels nostres instituts.
T'agradaria navegar amb nosaltres? ;-)
Jenny Triviño, professora de Clàssiques, Institut Illa de Rodes, Roses
Francesc Nadal, professor d'Economia, Institut Illa de Rodes, Roses